14 Aralık 2009 Pazartesi

kadınlar hakkında dersler (bölüm 1)

Bu derslerde ki amaç hatun ayarlamakta zorlanan arkadaşlara hatun ayarlamaya hazırlık aşamasından bahsetmek, ilk buluşmada nasıl davranması gerektiği hakkında yol göstermek ve kadınların davranışlarının,sözlerinin ne anlama geldiği hakkında biraz bilgi vermektir. Bu yazı dizisi ile ''kadınları anlamıyorum abi'' sözünün biraz daha az kullanılmasını sağlamayı amaçlıyorum yani tam bir amme hizmeti benim yaptığım. (google'a yazıyorsun hemen 'amme hizmeti' diye öğreniyorsun ne olduğunu)

İlk kural ve asla unutmamanız gereken şey düşüncelerinizde ve davranışlarınızda esnek olmaktır, unutmayın bir bir hatundan hoşlandığınızda, onunla sevgili olmak istediğinizde kalıplaşmış düşüncelerinizden kurtulmak zorundasınız,inat etmeyin 'ben öyle dönek adam olamam,bir kız için düşüncelerimi değiştiremem' demeyin ne gereği var bu lafların, kasmayın olum bu kadar, azıcık leblebi mezhepli (ikinci google ödevi) olacaksın.


Örnek verirsek hatun kişisi alkolden nefret eden, hayatın tadına varamamış bir ot ama sen illa bu ot la sevgili olmak istiyorsun o zaman inat etmeyeceksin. ''bira şöyle güzeldir, votka böyle candır, tekila hayat suyudur'' diye konuşmayacaksın, sen de en büyük yeşilaycı,en büyük alkol düşmanı olacaksın, öyle ki tayyip'in bile kulağına gidecek alkol düşmanlığın ve sana gıpta ile bakıp akp ye davet edecek, seni aileden sorumlu bakan yapacak(tabi namaz kılma ve eşinin türbanlı olması gibi iki önemli kriteri daha sağlıyorsan).


Ama işte yapılan araştırmalara göre Türk hatunlarının %55.435 i kendini onaylayan, kendiyle aynı şeyi düşünen erkekleri beğenirken (tepkileri de genelde 'ayyy ne kadar aynıyız her şeyimiz uyuşuyor, biz bir birimiz için yaratılmışız, bir elmanın iki yarısı gibiyiz' şeklindedir) geri kalanları ise kendisine karşı çıkan, onunla kavga eden, zıt düşünceleri savunan erkekleri çok seksi bulur. Bu yüzden ön hazırlık yapıp kime göre nasıl esnek olacağına bakman lazım. Mesela hatun kişisi komünist, hem de öyle böyle değil Mahir Çayan grubundan (üçüncü google ödevi Mahir Çayan kimdir) silahlı mücadeleyi savunuyor, işte bu kızla kavga edeceksin ama mallık yapıp da, dümbük faşoları savunmayacaksın düşünme bile böyle bir şeyi, yapacağın şey ''evet kominizim gelmelidir ama bu iş silahla olmaz; işçi, köylü sınıfının bilgilendirilerek eğitimle uyandırılması lazım'' şeklinde konuşup tartışmayı alevlendirmektir. Hele birde araya sovyet uygulamasının başarısızlığının aslında faşizme kayan uygulamalardan kaynaklandığını,Küba'nın cennet bir vatan olduğunu söyleyip üstüne Küba'nın yetiştirdiği doktorların dünyanın en iyi doktorları olduğunu söylersen var ya kızın gözünde nirvanaya ulaşırsın, kız hem itiraz ettiğin için sinirlenecek hem de verdiğin bilgilerden etkilenip senin için yanıp tutuşmaya başlayacaktır.


Evet uzunca asıl ve en öneli kuralımız olan esneklik kuralını açıkladıktan sonra tekrar buluşma aşamasına dönebiliriz. Bir kızı buluşmaya ikna etmenin en kolay ve sağlam yolu onunla konuşmaktır,yapılan araştırmalara göre cesaretini toplayıp hatun kişisi ile konuşan erkeklerin %93.567 sinin olumlu sonuç aldığı saptanmış. Araya lisede ki gibi arkadaş sokup 'kız Fatma gidip konuşsana aslıyla onunla çıkmak istiyorum, bi aramızı yapıver gııı' tarzında çocukça davranışta bulunanların ise sadece %33.123 ü olumlu sonuç almış ve kadın canlısında oluşan ''bu adam korkak daha gelip konuşamıyor bile'' ön yargısı yüzünden bu %33.123 ün sadece %5.234 ü ikinci buluşmayı koparabilmiş. Yani öyle uzaktan süzmeyle, her gördüğünde iç çekmeyle, ''ulan bir ortam olsa da masada yan yana denk gelsek bak o zaman nasıl aklını alıyorum ben bu afetin'' demeyle olmuyor bu işler. Kızlar öz güvenli erkekleri sever, cesaretli olup gidip konuşacaksın.


İşte kızla bu konuşmayı yapabilmek ve teklifi kabul ettirmek için bazı hazırlıklar yapmalısı lazım. Konuşmayı yapacak cesareti toplamak için her erkeğin gaz veren bir arkadaşa ihtiyacı vardır. daima yanınızda ''olum git konuş ne olacak ki ,hayır yani en fazla ne olabilir ,altı üstü reddedilirsin dünyanın sonu değil ya'' diyecek,bu güzide klişeyi kullanacak bir arkadaş bir dost mutlaka ama mutlaka bulundurmalıdır. bu arkadaşların gazına gelip konuşanların tam tamına %85.12 si buluşma teklifini kabul ettirmiştir, geriye kalan kısmı ise reddedilip geldiğinde 1 ay boyunca, en aşağılık esprilerin konusu en adi dedikoduların malzemesi olmuştur ama %15.815 çok düşük bir orandır, girmeye değer bir risktir ve aklınızdan hiç çıkarmayın ki sıfır olmayan her şeyin olma ihtimali vardır. Unutmayın ıstırabınız en fazla 1 ay sürecektir ve 1 ay da insan ömründe çok kısa bir süredir(en büyük yaşlı insan klişelerinden birini de kullandım ve rahatladım).


Gazcı arkadaşı edindikten sonra ikinci aşama dış görünüşünüzdür, bakın bilmeniz gereken en önemli şey yakışıklı olmak zorunda olmadığınızdır yani değiştiremeyeceğiniz şeyleri kafanıza takıp ''ulan ben ne tipsiz adamım, ulan ben nasıl bir suratsız biriyim'' diye ağlamak yerine değiştirebileceğiniz uzuvlarınıza (uzuv ne büyük ve yüce bir kelimedir) odaklanın ve onları bakımlı hale getirin. Ama güzide dizimiz ezelde ki gibi estetik ameliyat ile kenan imirzalıoğlu abimize dönebiliyorsanız yaptırın az da olsa faydasını görürsünüz.


Bu dış görünüş konusunda; bakmanız gereken birinci yer elleriniz, olum temiz olun lan görüyorum bak öyle pis pis tırnaklarla geziyorsunuz olmaz öyle. kesmeye korkuyorsanız anneniz keser, ona da utanıyorsanız; lan pazar günü akşam gazeteyi serin yere(tırnak kesmek için yere gazete sermek Türkiye'de gazete kullanım yerleri sıralamasında 113. sırada. 1. sırayı merak edenler içim açıklıyorum öğrenci evlerinde yemek yerken masaya sermektir. ) açın bi futbol geyiği, onu izlerken bi yandan da kesin olum o pis tırnakları, görmeyim bi daha öyle sizi. Arada krem de sürebilirsiniz, kızlar yumuşak el sever ve çatlak elden hiç hoşlanmazlar.


İkinci bakmanız gereken yer dişleriniz; bakın evladım ilk okul güzel bir okuldur orada ne diyorlardı günde 2 defa dişlerimizi fırçalıyayım(zengin bebelerinin okullarında günde 3 kere fırçalayın dendiğine dair rivayetler var) diyorlardı demi. ama sen ''lan nasılsa not verilmiyor siktiret olum diyordun'' sen de haklısın tabi nereden bileceksin bu olay ilerde senin kısmetini kapatacak, sana mani olacak ama ben açıklıyorum işte bu sırrı; kızlar dişlere çok ama çok önem verir, fırçala her gün dişlerin ne kadar beyaz ise evet cevabı alma olasılığın o kadar artar ve en büyük sırrı açıklıyorum diş ipi kullan. evet yanlış duymadın diş ipi diye bir şey var, gerçi sen de haklısın, Amerikalıların pis oyunları burada da dönüyor, biz gelişir, yakışıklı hale gelirsek, kendilerine hatun kalmayacağını bildiklerinden korkuyorlar ve Türkler'den saklıyorlar diş ipi diye bir şey olduğunu,hiç bir kanalda yayınlatmıyorlar reklamları falan ama bazı eczanelerde kaçak olarak suriye üzerinden yurdumuza sokulanları satılıyor. (ırakdan gelenler var onları almayın kalitesiz onlar) ha bide cinlik yapıp 'ne olacak lan' diye makara ipliğini denemeyin olum,kalın onlar dişinizi kırarsınız falan uyarıyım da ben.


Bir diğer dikkat etmeniz gereken yer enseniz; ense tıraşınızı olun böyle parıl parıl parlasın ne o öyle kıllı kıllı geziyorsunuz kıl dediğin döş de olur, döşü kıllı erkek makbuldür, döşünüze ellemeyin ama ensenizi de kıllı bırakmayın. saçlarınıza gelince her erkeğin yüzüne giden bir saç şekli vardır o şekli bulun artık kısa mı olur uzun mu olur bilemeyeceğim ama tabi en önemli kural temiz olun öyle yağlı yağlı gezmeyin lan valla görüyorum üzülüyorum,hacı şakir diye bi nimet var kullanın onu mis gibi olursunuz, saçınız gül koka koka gidin.


Ve ayakkabılar bakın ayakkabı çok ama çok önemlidir cimrilik yapmayın paraya kıyın ve güzel bir ayakkabı alın ve sonra da bakın onlara, öyle sokak arasında top oynayıp, çamurlarda gezip ondan sonra da öyle pis pis kızın karşısına geçersen yersin siktiri tabi, temiz olsun, parlasın, böyle 2 km öteden ben buradayım desin ama saçma renkler değil ha cırt kırmızı alma şimdi dikkat çeksin dedik diye, siyahtan şaşma siyah her zaman iyidir.


Evet bölüm bir yeter, yoruldum, bölüm ikide dış görünüşten ve ilk buluşmada yapmanız gerekenlerden devam ederiz . yazı biterken portishead-- sour times çalıyordu sevgilerimle efendim



9 yorum:

  1. Süppeeerrr :D Google ödevlerine bayldım :D

    YanıtlaSil
  2. :))) Temizlik ve bakım konusunda dediklerine katılıyorum ama ciddi bir ilişki düşünüyorsanız kendiniz olun bu yeter ;)

    YanıtlaSil
  3. tamam gülşah daha sonra ki bölümlerde kendin olma konusu da geleceğiz ama her zaman işe yaramıyor o. esneklik kuralı daha iyi çalışır

    YanıtlaSil
  4. kendin olabilirsen ve bunu bir kişi için yapacaksan işe yarar. Çünkü o seni "sen olduğun" için sevecektir. Şahsen ben aşkı sevgiyi tadacağım adamın kendi gibi davranmasını isterim. Bilmiyorum çoğu kadın senin dediklerini yapan erkeklerden isteyecektir ama ben sadık olduğu sürece pek takmam sanırım :)

    (of çok ciddi konuştum ben ya :P)

    YanıtlaSil
  5. haklısın ama senin de fark ettiğin gibi daha çok güldürmek için, geyiğine yazıyorum yani bu tarif ettiğim şeylerle gerçek aşk bulunmaz. onun tarifini de yapamam zaten :))

    YanıtlaSil
  6. evet bende dedim zaten çok ciddi konuştum diye =)

    YanıtlaSil
  7. ◘ Kopyala yapıştır yapabiliyor muyuz bunu?

    YanıtlaSil
  8. nereye kopyala yapıştır yapacaksın ya da ne için

    YanıtlaSil
  9. Dunyadaki hicbir erkek kadını tavlarken kendisi olamıyor hiçbir akıllı kadın da kendisi olmuyor her iki taraf da oynuyor ve bu tatlı oyunlar hosuma gidiyor heyecan dolu. zıt karekterlerin birleşmesi cok daha guzeldir. bilmedigim dusunceleri ogrenmek bana yenilik katar..

    YanıtlaSil